دلایل استفاده از جک درب پارکینگ

احتمالا با نحوه عملکرد جک درب پارکینگ آشنایی کامل دارید. امروزه بسیاری از پارکینگ‌های مسکونی، از درب‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند که در بالای درب نصب می‌شوند و با استفاده از زنجیر یا تسمه، بالا و پایین می‌شود، که در نهایت این موضوع باعث باز و بسته شدن درب پارکینگ می‌شود. اما این سیستم تنها گزینه برای صاحب خانه‌ها و پارکینگ‌های مسکونی نیست. استفاده از جک درب، زمانی فقط برای درب‌های تجاری استفاده می‌شود، اما در حال حاضر کاربردهای مسکونی هم دارد.

جک درب پارکینگ

معمولا صاحب خانه‌ها برای راحتی خود، استفاده از کالای لوکس و جذاب و دلایلی از این قبیل، از جک درب پارکینگ استفاده می‌کنند. بنابراین بهتر است ابتدا انگیزه خود را برای خرید این جک‌ها مشخص کنید. اما در نهایت این موضوع به نوع معماری منزل شما، میزان اهمیت امنیت منزل و ... بستگی خواهد داشت.

جک درب پارکینگ چیست؟

قبل از هرچیز بهتر است ابتدا متوجه شوید که خود این جک چیست؟ سپس تصمیم بگیرید که آیا به آن نیاز دارید یا خیر. جک درب پارکینگ محصولی است که در آن از یک موتور استفاده شده است که همین موضوع نشان دهنده تفاوت آن با سایر محصولات خواهد بود. این جک‌ها بر خلاف درب‌های برقی که بر روی سقف نصب می‌شوند، روی دیوار نصب خواهند شد. سپس با استفاده از مکانیزم و سیستمی که دارد، باعث باز و بسته شدن درب خواهد شد.

مزایا و دلایل استفاده از جک درب پارکینگ

تغییر در سبک منازل، شاید مهم‌ترین دلیلی است که اخیرا باعث افزایش استفاده از جک‌های درب پارکینگ شده است. همچنین استفاده از درب‌های برقی قدیمی که در سقف نصب می‌شود، برای سقف‌های بلند، امری دشوار و تا حدی غیر ممکن به نظر می‌آید. در چنین مواردی بکارگیری این جک‌ها که بر روی دیوار نصب می‌شوند، بسیار مفید است.

با توجه به اینکه استفاده از این جک‌ها باعث می‌شود فضای سقف و بالای در اشغال نشود، می‌توانید آن فضا را برای استفاده‌های دیگر در نظر داشته باشید. این موضوع برای منازل کوچک‌تر می‌تواند اهمیت بیشتری داشته باشد. در طرف مقابل، با توجه به قدرت بالایی که این جک‌ها دارند، به راحتی می‌توانند درب‌های حجیم که برای منازل بزرگ استفاده می‌شود را باز و بسته کنند. توانایی این جک‌ها تقریبا برای درب‌هایی تا ارتفاع 14 فوت یا برای مساحت 180 فوت مربع، مناسب است.

این وسیله باعث افزایش امنیت منازل می‌شود، زیرا فقط دارندگان ریموت می‌توانند درب منزل شما را باز یا بسته کنند. از طرفی بکارگیری این وسیله می‌تواند به راحتی شما کمک کند، زیرا دیگر نیازی نیست در سرمای زمستان یا گرمای تابستان از ماشین خود پیاده شوید و درب پارکینگ را باز یا بسته کنید.

یکی دیگر از مزایای جک درب پارکینگ این است که سنسورهای تشخیص دهنده حرکت دارد. این سنسورها باعث می‌شود زمانی که اتومبیل یا هرچیز دیگری در بین درب‌ها قرار دارند، درب بسته نشود.

 

دلایل استفاده از جک درب پارکینگ

 

چه زمانی باید برای منزل خود جک درب پارکینگ انتخاب کنید؟

بدون شک با توجه به دلایلی که در بالا ذکر شد، احتمالا به این نتیجه رسیده‌اید که استفاده از این وسیله می‌تواند کاربردی باشد، اما اگر شما واجد شرایط ذیل هستید، سعی کنید هرچه زودتر برای اطلاع از قیمت جک درب اتوماتیک با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید:

1-      سقف گاراژ بلند

معمولا درب‌های استاندارد گاراژ امروزه به اندازه دو اتومبیل ارتفاع دارند، اما سقف‌ پارکینگ‌هایی که به تازگی ساخته شده است، ممکن است به حدود 12 فوت برسد. بنابراین فضایی بین این دو وجود دارد که استفاده از درب‌های برقی قدیمی که روی سقف نصب می‌شدند، می‌تواند این فضا را به کلی اشغال کند. اما با استفاده از این جک‌ها می‌توانید به راحتی از آن فضا استفاده کنید.

2-      سقف‌های شیب‌دار

اگر پارکینگ منزل شما یک سقف شیب‌دار دارد، بدون شک نصب درب بازکن سقفی کار سختی خواهد بود. در چنین شرایطی جک‌های برقی به کمک شما می‌آیند و مشکل را حل می‌کنند، تا به راحتی درب را باز و بسته کنید.

کلام آخر

جک درب پارکینگ امروزه به یکی از وسایلی تبدیل شده است که در دسترس افراد قرار گرفته تا زندگی آن‌ها را به سمت آسان‌تر شدن، سوق دهد. ما در این مقاله از سایت توس کوبه سعی کردیم مزایا و دلایل استفاده از این محصول را برای شما عزیزان بیان کنیم. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، می‌توانید برای اطلاع از قیمت جک پارکینگی همین الان با کارشناسان ما، تماس بگیرید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.