برتری های گروه فنی و مهندسی کوبه نسبت به رقبا

مزایای غیر فنی :

  1. ضمانت تعمیر و تعویض پنج ساله
  2. طراحی منحصر به فرد کاملا ایرانی (دانش بنیان)
  3. قیمت فروش مناسب برای همکار و مصرف کننده
  4. دارای تاییدیه فنی اداره استاندارد

مزایای فنی :

  • مفصل یونیورسال :

این قطعه ابتدای جک درب اتوماتیک قرار دارد و واسطی است بین ابتدای جک درب پارکینگ و تسمه آهنی متصل به چارچوب . این مفصل در چهار جهت بالا ، پایین ، چپ و راست قابلیت حرکت دارد . جهت چپ و راست که حول محور تسمه آهنی میچرخد در کلیه جکها یکسان است و برای باز شدن درب به کار میرود. اما جهت بالا و پایین تنها در جک ما کاربرد دارد . به این معنا که چون خلاص کن جک کوبه به این صورت است که با باز کردن پیچ آلنی 15*8 محل اتصال انتهای جک به تسمه آهنی متصل به درب و فشردن جک به بالا جک کاملا از درب جدا شده و میتواند کنار چارچوب به قسمت بالا یا پایین به صورت 90 درجه طوری قرار گیرد که مزاحمت نداشته باشد . یک مزیت دیگر این مفصل این است که دوران بالا و پایین این مفصل به جک کمک میکند که در هنگام افت درب به دلیل عدم ترازی جک نیز خمش پیدا کند و به محرکه جک فشاری وارد نشود .

  1. خلاص کن :

همانطور که گفته شد خلاص کن این جک از طریق باز کردن یک پیچ آلنی 15*8 به راحتی انجام میشود . علاوه بر رقابتی بودن قیمت جک پارکینگی، اینکه ما خلاص کن را سریع و آسان طراحی کردیم برای این است که طی بررسی های به عمل آمده از وضعیت بازار و مشتریان ضعف هایی در خلاص کن های تمام جکها موجود در بازار است که در زیر آمده است :

1-6       چون با آچار یا سوییچ خاص عمل میکنند در صورت گم شدن و یا نبودن در موارد اضطرار (قطعی برق، آتش سوزی،مورد اورژانسی) ضرر های جبران ناپذیری را به کاربر میزند. به عنوان مثال واقعه ای رو از یک مشتری شنیدم که درب پارکینگش مجهز به یک جکی بوده که خلاص کنش از طریق آچار عمل میکرده دست بر قضا یک روز دختر این کاربر دچار سوختگی در منزل شده بوده که والدینش برای رساندن به بیمارستان اقدام میکنند و در همان موقع ریموت از کار افتاده و آچار خلاص کن جکها هم در دسترس نبوده (ممکنه یک همسایه اونو جایی میذاره و دیگران نمیدانند و یا هر دلیل دیگر) تا پیگیری کردند که بیمار رو با وسیله دیگه ای به بیمارستان برسانند درصد سوختگیش بالا رفته است و این ها همه به دلیل طراحی اشتباه یک وسیله ای است که کاربرد مسکونی دارد . معمولا وسایلی که کاربرد مسکونی دارند باید طوری ایمن طراحی شوند که تمام احتمالات دیده شود .

2-6       محل خلاص کن تمام جکهای موجود در بازار تقریبا در ابتدای جک که نزدیک به چارچوب است قرار دارد . این مسئله برای جک هاییکه کنار دیوار (چسبیده به دیوار) باز میشود مشکل ایجاد میکند . به این نحو که اگر درب باز شود و به مشکل بخورد که به صورت اتومات بسته نشود (سنسورهای مادون قرمز به مشکل بخورند ، برق قطع شود یا …) به هیچ طریق کاربر نمیتواند جک را خلاص کند چون خلاص کن در دسترس نیست و تنها باید به مسئول مربوطه اطلاع دهد و آن هم با زحمت بسیار مشکل را حل خواهد کرد که هم زمان بسیاری را کاربر از دست داده و هم تا آمدن مسئول خدمات درب باز خواهد ماند .

و اما اصلیترین مزیت ما باور ماست که تولید خدمت محوره

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.